EN DIRECT en ligne connexion / inscription
Connexion

Surnom/Pseudo
Mot de Passe :

[ Vous avez perdu votre mot de pass ? | Devenir membre ]

×

[Topic Unique] Project Cars , page 17

Aller à la page :   123 ... 161718 ... 333435  
CowcotLand topic RSS feed Surveiller les réponses de ce sujet
Romz @
Membre d'honneur
Membre d'honneur

9345pts

Inscrit le: 06 février 2010
Messages: 2762
Localisation: Orléans
Navigateur : n.c.

Hors ligne
Message Posté le: 13 mars 2015 à 18:37  Lien permanent
Répondre en citant
En effet je suis allé un peu vite...


Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web du posteur » Google Map
Romz @
Membre d'honneur
Membre d'honneur

9345pts

Inscrit le: 06 février 2010
Messages: 2762
Localisation: Orléans
Navigateur : n.c.

Hors ligne
Message Posté le: 16 mars 2015 à 19:58  Lien permanent
Répondre en citant


Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web du posteur » Google Map
SupraPat59 @
Métayer
Métayer

3742pts

Inscrit le: 29 mai 2013
Messages: 1325

Navigateur : n.c.

Hors ligne
Message Posté le: 16 mars 2015 à 20:12  Lien permanent
Répondre en citant
Chez les revendeurs toujours prévu pour le 2 avril...... je comprends pas
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Romz @
Membre d'honneur
Membre d'honneur

9345pts

Inscrit le: 06 février 2010
Messages: 2762
Localisation: Orléans
Navigateur : n.c.

Hors ligne
Message Posté le: 16 mars 2015 à 20:41  Lien permanent
Répondre en citant
SupraPat59 a écrit:
Chez les revendeurs toujours prévu pour le 2 avril...... je comprends pas


Sur le forum communautaire, la sortie a bien été repoussée sans plus d'infos que ça d'ailleurs.


Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web du posteur » Google Map
_ThE_PsYcHoTiK_ @
Agriculteur
Agriculteur

1763pts

Inscrit le: 09 avril 2014
Age: 40
Messages: 879
Localisation: Nancy (54)
Navigateur : n.c.

Hors ligne
Message Posté le: 16 mars 2015 à 21:07  Lien permanent
Répondre en citant
RaceRoom est pas trop mal vu comme ça, le problème de ce jeu en kit c'est le prix si tu veux des voitures et des circuits...

sinon je l'avais bien apprécié c'est une bonne simulation (ca fait environ 6 mois que je l'ai pas touché, les mises a jour ont peut être changé la donne)
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé » Album Photos
Romz @
Membre d'honneur
Membre d'honneur

9345pts

Inscrit le: 06 février 2010
Messages: 2762
Localisation: Orléans
Navigateur : n.c.

Hors ligne
Message Posté le: 20 mars 2015 à 17:50  Lien permanent
Répondre en citant
Oui RaceRoom est sympa, c'est effectivement dommage qu'il soit en kit et la conduite en elle même est je trouve moins complète sans compter sur le retour de force qui est un peu bizarre.

Depuis 2 bonnes semaines, c'est mise à jour quotidienne sur PCars, fini les patchs de 800Mo, ils font environ 50-60Mo et fignolent le jeu un peu plus en détail encore :

Build 960-961 (20/03/15) - 64.4 MB
Audio:
* Locks added to car sound array to protect AICarSound::StopSurfaceSounds against unloading sounds before executing (WMD-6193).
Render:
* DX11: Fix for first lap frame stutters, caused by dynamic inputlayout creation on lightweight and generic primitive types.
GUI:
* Default strategy name returning null, caused by CL 535211 FIX for WMD-4074
* Weather sync during JIP, that takes in account loading times, fix for WMD-5993 - protocol version bump
* WMD-6357: "Pit Boss" achievement fix. Now only processing the save event, if the save button was pressed.
* WMD-6338: Fixed the "Credit Where Credit's Due" achievement. Re-introduced the on vehicle collision game metric event
* WMD-6290: "Speed Racer" achievement fix. Now implemented correct MP public/private calls to determine game accesibility.
* Player DriverDetails can't be selected when setting up AI participants. Fixes blank name sometimes showing up in simulated career series. WMD-6304
* Fix added to check we're in front end lobby - WMD-6322 ONLINE - 'TUNING SETUP' screen fails to open upon selecting 'Edit Tuning Setup' in 'Multiplayer Session Lobby'
Replays:
* Correct participant indices saved in replay snapshots - fixes WMD-6176
Characters/Animations:
* GT chief mechanic: L side idle animations
* GT pitcrew: Triggers for L chief mechanic
* GT pitcrew: Added L idle animations for chief mechanic
Physics:
* If stuck in gear and gear damaged, don't allow missed gear to be skipped (WMD-6089)
Tracks:
* Sakitto: Went over cut tracks and adjusted the problem corners to as severe as they could be. Tested and got cut track message in each case. WMD-5809
* Laguna Seca: Fixed instances, crowds and statics placement around pit wall, fixed placements, rotations and sizes of bushes and trees, added lamp posts to places where are lights placed
Known issues:
- None of the debug tools (F1, Ctrl+F, Ctrl+I, tweakit, etc etc) are available unless you use -gold command line (but by using -gold you get assert popups again )


La vidéo du jour :



Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web du posteur » Google Map
Romz @
Membre d'honneur
Membre d'honneur

9345pts

Inscrit le: 06 février 2010
Messages: 2762
Localisation: Orléans
Navigateur : n.c.

Hors ligne
Message Posté le: 28 mars 2015 à 16:27  Lien permanent
Répondre en citant
Allé, ça continue dans le réglage de détails...

Build 969 (27/03/15) - 69.4 MB
Online/Multiplayer:
* Send back to main menu if disconnected during connected gameplay (fixes WMD-6537 - User is redirected to Vehicle selection screen on disconnecting Ethernet cable during gameplay)
GUI:
* Pit Engineer subtitles made wider (WMD-5978)
* WMD-6460: Checking the postponed pit schedule type to DQ on final lap if they didn't stop due to damage
* Add an additional point for unregistering applinks to avoid deleted member variables still being registered on race entry - WMD-6559
* WMD-6568: Fix for "Emergency Stop" achievement awarding on retiring to pits. Strengthened up the surrounding logic, and added more conditions to check that the participant is still active on track.
Cameras:
* JIPing participant does not have the Attached camera assigned during initial load, if his vehicle does not exist yet. Added NULL pointer checks to prevent crashes due to this camera being set late. Fix for WMD-6458
Characters/Animations:
* Drivers: Eyebrows transparency issues with visor fixed (removed eyebrows layer), fixed RCF entries, materials tweaks (visor) - JIRA: WMD-6109
Known issues:
- None of the debug tools (F1, Ctrl+F, Ctrl+I, tweakit, etc etc) are available unless you use -gold command line (but by using -gold you get assert popups again )

Et la vidéo du jour :



Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web du posteur » Google Map
Raiser21 @
Eleveur bovin
Eleveur bovin

36515pts

Inscrit le: 05 avril 2012
Age: 29
Messages: 8101
Localisation: Quelque part je sais pas où !
Navigateur : n.c.

Hors ligne
Message Posté le: 28 mars 2015 à 17:52  Lien permanent
Répondre en citant
j'ai réserver project cars sur pc pour ma part :) donc j'ai hâte de l'avoir entre mes petites papates :P
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé » Google Map
Romz @
Membre d'honneur
Membre d'honneur

9345pts

Inscrit le: 06 février 2010
Messages: 2762
Localisation: Orléans
Navigateur : n.c.

Hors ligne
Message Posté le: 29 mars 2015 à 21:38  Lien permanent
Répondre en citant
Pour remercier les joueurs de leur attente concernant la sortie du jeu, le studio a décidé d'offrir chaque mois une voiture additionnelle! La première étant la Lykan Hypersport



http://www.projectcarsgame.com/home/announcing-free-car-1-the-lykan-hypersport


Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web du posteur » Google Map
Romz @
Membre d'honneur
Membre d'honneur

9345pts

Inscrit le: 06 février 2010
Messages: 2762
Localisation: Orléans
Navigateur : n.c.

Hors ligne
Message Posté le: 31 mars 2015 à 21:39  Lien permanent
Répondre en citant
Toujours aussi cinglé :



Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web du posteur » Google Map
Romz @
Membre d'honneur
Membre d'honneur

9345pts

Inscrit le: 06 février 2010
Messages: 2762
Localisation: Orléans
Navigateur : n.c.

Hors ligne
Message Posté le: 01 avril 2015 à 19:18  Lien permanent
Répondre en citant
La MAJ quotidienne :

Build 972 (01/04/15) - 2.5 TB
VR:
* Switch to Oculus 0.5.0.1 SDK (app props + library link path update)
* Upgrade to Oculus SDK 0.5.0.1. fix for Prediction time being clamped.
* VRInput: Fix Timewarp matrices test transpose incorrectly submitted with last CL
Render:
* DX11: Fix for black-screen after ALT TAB when using Oculus Rift
* Fix for missing Cloud Rendering when using Oculus/Stereo rendering
GUI:
* Fix fuel load help text (WMD-6591).
* SoftClip and SoftClipUnity arrows switched around (WMD-6005)
* Touchpad callout on control scheme added for JamesB (WMD-6532)
* Override User "Show Helmet" from profile when using Oculus Rift - force it off.
* The player is shown Yes/No Confirmation dialogue when leaving pitstop strategy edit window without save. Fix for WMD-6584
Cameras:
* Code for averaging spline movement.
Known issues:
- None of the debug tools (F1, Ctrl+F, Ctrl+I, tweakit, etc etc) are available unless you use -gold command line (but by using -gold you get assert popups again )
- Savegames/Replays/Ghosts have a new location (ex: C:\Program Files (x86)\Steam\userdata\<your user id>\234630\local)

Et la vidéo du jour qui porte sur le comportement de la voiture une fois sorti de piste



Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web du posteur » Google Map
spysleeper @
Ouvrier agricole
Ouvrier agricole

300pts

Inscrit le: 11 août 2013
Messages: 133

Navigateur : n.c.

Hors ligne
Message Posté le: 14 avril 2015 à 16:39  Lien permanent
Répondre en citant
Bonjour à tous !

La sortie approche et j'aimerais m'y mettre, je possede un triple screen mais pas encore de volant.

Je sais que je vais bien triper sur ce jeu mais je souhaite limiter l'investissement pour le moment en attendant de voir si j'y passe mes nuits ou pas ^^

Je me limiterais donc pour le moment à l'achat du jeu et d'un volant ( playsit etc plus tard en fonction du temps passé sur le jeu)

Sachant que je possede aussi une play4 ( bouh je sais c'est le mal mais à mon humble avis certains jeux sont fais pour etre tranquille dans son canap et d'autres au taquet sur pc ^^)
je souhaite donc trouver un volant compatible PC/PS4 (on sait jamais que ca serve aussi sur console un de ses jours)

On m'a conseillé le g27 mais j'ai cru voir qu'il n'etait pas compatible ps4

Lequel me conseillez vous ? (moins de 400 euros)

Merci !
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Romz @
Membre d'honneur
Membre d'honneur

9345pts

Inscrit le: 06 février 2010
Messages: 2762
Localisation: Orléans
Navigateur : n.c.

Hors ligne
Message Posté le: 17 avril 2015 à 17:03  Lien permanent
Répondre en citant
Hop, le jeu est passé gold ces derniers jours, la sortie est proche, et pour marquer le coup, un nouveau trailer!



Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web du posteur » Google Map
Romz @
Membre d'honneur
Membre d'honneur

9345pts

Inscrit le: 06 février 2010
Messages: 2762
Localisation: Orléans
Navigateur : n.c.

Hors ligne
Message Posté le: 22 avril 2015 à 21:02  Lien permanent
Répondre en citant
La sortie approche!

Une nouvelle vidéo



Avec en prime une jolie blague des devs sur la build du jour^^

Build 988 (20/04/15) - 707 MB

General:
* Please ensure you have completely wiped your computer before installing. This is mandatory for each build from now on.

Render:
* Remove all post processing effects
* Revert to 16-bit colour to ensure 120fps possible in all instances on Radeon 5450 and higher GPU
* Resolution forced to 320x200

GUI:
* Disable GUI entirely
* Implement command line. See below for examples
Type "Select {car manufacturer} {car model}" to select your car
Type "Select {track name} {variation}" to select your track
Type "Pick {livery name}" to select your livery
Type "Start Race at {track name} with {x} opponents from {y} class + {z} class on {date} at {time} with {weather} + {weather} + {weather} + {weather} using {time} acceleration" to start a race
Type "Quit" to quit
Type "Start multiplayer" to create a new multiplayer lobby
Type "Join multiplayer session {sessioname}" to join a lobby
Type "List {sessionname}" to discover lobbies currently available to join
Type "Arcade" to enable Assetto Corsa physics
Type "I love iRacing" to enable out of date tyre physics
Type "Sims" to remove all graphics because a sim doesn't need graphics
Type "I love Ian Bell" to enable wookie growl on overrun
Type "Cheat mode enabled" to enable DRS and/or KERS whilst racing
Type "Select tyres" for real tyres to be delivered to your house. Your paypal account will be used for payment.
Type "Gordon's Alive" to select Ming the Merciless skin
Type "You can't go out dressed like that" to select teenage girl driver skin
Type "Dinner please" to send SMS to your wife/girlfriend/mother to alert them that you require feeding
Type "Display menu" to display dinner menu
Type "Select {menu choice}" to select dinner (see "dinner please" for purpose)
Type "uuddlrlrba" and then hit "enter" to enable 'Stig mode'
Type "Burger" to set your Windows desktop background to a photo of Tom Curtis
* Reinstated white dot for nostalgia

DS:
* Ported pCARS to Nintendo DS. 3D support to follow.

Cameras/Replays:
* Disable all external cameras
* Remove Fast Forward and Rewind from replay mode
* Add new DnB soundtrack to all replays

Controllers:
* Disable keyboard support

Characters/Animations:
* Pitcrew now performs YMCA on approach to pits
* Opponent pitcrew flip you the bird as you pass
* Caterham driver model now equipped with thick raincoat to survive typically British weather. Even in the height of summer.

AI/Pitstops:
* AI now self-aware and liable to morph into Arnold Schwarzenegger
* Transfer control from AI to AJ - AJ now controls your car whenever you hand over control to AI. He is sat at home waiting patiently for you to transfer control to him.
* All Audi AI cars are now totally unaware of their surroundings to replicate real-life driving conditions

Vehicles:
* Removed RUF due to complaints from Porsche
* Split the Atoms
* Added entire British Layland lineup.
* Austin Princess set as default car
* All BMW cars are now slammed to the ground, with extreme camber. Totally undrivable, but look totally awesome.
* All BMW cars now fitted with indicators (currently not functional and unlikely to ever be enabled to maintain realism)
* All Paganis now exude extreme coolness. Don't ask how, they just do.

Audio:
* Themetune to Terry and June added

Physics:
* All BMW cars now exert moral authority over ever other car.
* Disabled SETA tyre model
* Implemented SETI tyre model. Unused processor cycles now used to calculate better physics.
* Tires: FA heat fix . Seriously, we've done F*** All because there was nothing to fix, it's perfect.
* Increase resistance to grass. Requested by Cheech Marin

Known Issues:
* Yes, there are still bugs, get over it! Hope you enjoyed this little tribute to the build logs! Now go out, have fun, and don't take today's notes seriously!


Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web du posteur » Google Map
malan @
Saisonnier
Saisonnier

176pts

Inscrit le: 06 septembre 2012
Messages: 52
Localisation: Brest
Navigateur : n.c.

Hors ligne
Message Posté le: 22 avril 2015 à 21:50  Lien permanent
Répondre en citant
J'aime bien le "Type "Arcade" to enable Assetto Corsa physics" Maléfique

Faudra quand même que je m'y remette aussi, c'est bien beau d'installer les maj, mais pour pas y jouer après...
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé » Album Photos » Google Map
Aller à la page :   123 ... 161718 ... 333435  
Sauter vers: 
Surveiller les réponses de ce sujet CowcotLand topic RSS feed  

Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum


Sujets similaires

Sujet Auteur Forum Réponses Posté le
Pas de nouveau message Test carte mère : MSI B650M Project ZERO, ils sont où les... SebastienD CPU, Cartes mères, RAM 0 29 janvier 2024 à 10:45
Pas de nouveau message Post-it : [TOPIC] Team OC CowCotLand 2024. Martin_White HWBOT 16 16 janvier 2024 à 19:34
Pas de nouveau message Post-it : NEED: le topic des acheteurs compulsifs 2024 Bunta Le poulailler 90 01 janvier 2024 à 00:06
Pas de nouveau message Vendu Gigabyte RX6800 OC Gaming TOPIC CLOS boubou67 Ventes 6 16 février 2023 à 21:33
Pas de nouveau message [TOPIC] Team CowCotLand 2023. Martin_White HWBOT 31 04 janvier 2023 à 16:44